the botten is nådd.

Precis så känner jag i detta nu. Jag känner mig äcklad och sur på alkohol och allt som har med denna djävulens dryck att göra. Så gör min också min kropp. Därför blir det en välförtjänt vilodag idag.
- ensambad med vågorna på lilla, lilla windy.
- fotbolls-Vm på storbild med en cola.
- middag med dessa bruttor:

s

Roligare än så blir det inte (hoppas jag, gårdagen gik ju inte så bra)

Imorgon ska jag hyra en racercykel som jag spanat in. Sen ska jag trampa 3mil söderut (upp i bergen) och se på fjärilar. Ja, det är helt sant - fjärilar. Det finns en dal som heter "butterflies valley" som tydligen ska vara helt fantastiskt vacker. Min nyfikenhet, tillsammans med att jag börjar hungra efter motion, gör att det får bli en dag på hojen.
Blir nog ett äventyr det också, ni som varit här vet hur trafiken ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0