week of graduation

Inte ska jag ta studenten iår igen, men nog fan är den värd att fira ändå! Det tycker i varje fall jag. Därför sitter jag nu och taggar inför en torsdag och en fredag som kommer att bli - ja, vad vet jag.

Spåkulan säger:
Torsdagen kommer att börja med påhäng av rosor på några tappra & glada i Karlstad. Blir därefter ett besök ute hos Linda på Hammaröa (föda och alkohol) och vidare ut till kusin Erika i Hynboholm (mer föda och akolhol). Kvällen kommer spenderas hos Zetha och på Nöjesfabriken. Sedan är det bäcksvart.

Efter en kämpig dagen-efter-dag på Expert (I fadern, sonen och den heliga andens namn...), så är det Kir-afton som gäller. Kommer att bli Gibbenfest. Kommer att bli no americano. Kommer att bli ös. Förhoppningsvis hamnar jag också på Hamncompagniet med alla andra malakas.

Jag gillar inte vad jag skrivit ovan. Att förutspå saker som har med roliga ting att göra, är väldans onödigt.

Har för övrigt jobbad idag. Oh yes, david knegar emellanåt han också. Med ett grymt resultat gör han det dessutom. #1 salesman of the day, efter att ha hivat iväg fyra datorer, mobil, tv + försäkringar och småskräp. Detta genom att pitcha utan kunskap. Snaaaaap!

s
Fram med slips och skjorta va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0