20

Trots att jag käkat en megafabulös frukost bestående av äggröra, bacon, toasts, kaffe och juice - och dessutom sovit i tre timmar till - så är jag totalt bakom flötet efter morgonens tur till badhuset. Can´t get it.


Firar därför med
att dra till Gullsjö och plåga armarna lite.


Börjar så smått inse att jag fyller 20 om lite drygt en vecka. Inga dåliga ursäkter är då dåliga nog för att tas seriöst. 
Faktum är att det skrämmer mig en aning. Det går liksom inte att smita längre när man fyllt 20. Man förväntas vara vuxen nog att klara sig både socialt som ekonomiskt, och det finns inte längre några "förbjudna" ting. Spelplanen är öppen, så att säga.

20-årsdagen är planerad att firas hemma hos mig. Har turen att Basic Element besöker HC, vilket gör kvällen vidöppen för dumheter. Tanken var att dra ihop en brakfest här hemma, men det känns inte så lockande just nu (läs: städa). Lär bli ett gediget besök på systemet vid öppning, och sedan får tiden utvisa vad som sker. KOMMER att bli urbra, sånt känner Davido uti tåspetsarna.
 
d

Kommentarer
Postat av: Emil "Rocky" Sandberg

Vi får ta och rigga upp en stor match på gullsjö nu mellan Rocky och Ivan Drago. De kommer bli grymt ! haha

2010-03-25 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0