Ajuste!

Oscar var så snäll och påpekade att jag faktiskt träffat en tjej idag. En tjej som säljer omega3-tabletter utanför Hemköp. Ja, det är faktiskt sant. Där stod hon - sprallig i benen och med långt blont hår. 
Hon gav mig ett piller och jag trillade genast ner i Underlandet.

Nejdå, så bra var det inte, men nästan.

Tjötade en stund med tjejen som visade sig ha jobbat på Rhodos två säsonger och precis varit i Thailand. Vilket sammaträffande va? - Arbetslös, svarade jag på frågan om vad jag gör nu. "Jaha, men då kan du ju hänga med oss till Götelaborg på söndag då?". Jomen visst, svarade jag.

Så, inte vet jag, men det kan vara så att jag står och säljer omega3 utanför 5:an från söndagå framåt?
Hotell - ingår
Resa  - ingår
Lön - ingår om jag lyckas lura någon
Utgång på avenyn med random hufvudstadsbarn - ingår.

Sounds good, hu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0