andra chansen

Sitter väldigt stillsamt och kollar på Melodifestivalens "andra chans".
För tillfället bräker Pernilla Wahlgren ut "Jag vill om du vågar". Jag gillar verkligen inte Pernilla, eller någon annan i Wahlgren-släktet som befinner sig inom showbiz. Dom är alldeles för helylle och "Disney" för min smak. Smörigt. Falskt. Tråkigt.
Och där gick hon vidare.........Bummer. Pain of salvation hade en riktigt bra låt, men den passar inte riktigt in i sammanhanget, i guess.

I alla fall. Vidare ikväll kommer i vilket fall som helst Alcazar och just nämnda Pernilla Wahlgren, att gå. Förhandstipsen säger Pauline och Neo (vilket jag personligen också skulle uppskatta). Tror dock att Alcazars rutin och folkkära Pernilla kommer att dra de längsta stråna.

Vi får se om nån timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0