Big Boy

Ligger på golvet med spikmattan under ryggen och datorn på magen.
Kör med levande ljus och diggar Lorentz&Zacharias - Mayhem.
Konstaterar att det är min sista dag som tonåring.

Ja, imorn smäller det Big-Time. När väckarklockan ringer 04:25 så ligger spelplanen plötsligt vidöppen.
Hur det skall utnyttjas?
Tja, det kan ni nog lista ut själva. Kan ju lova att undertecknad kommer att hänga på låset när Systembolaget slår upp portarna imorgonbitti.
Tänk vad konstigt. Om ett par timmar är jag plötsligt vuxen nog att både köpa och konsumera alkohol. Undrar vad som skulle hända om jag knallade in på systemet redan idag för att försöka mig på ett inköp? Skulle jag då bliu nekad för att jag inte är gammal nog, och därmed inte kan ta ansvar för mig själv?
Det är en konstig värld vi lever i.

Idag ringde säljföretaget face2face i Stockholm och undrade om jag ville börja jobba för dem i Karlstad. Gav dem ett Nej Tack - det tredje erbjudandet jag avböjde den här veckan.
De är en konstig värld vi lever i.

Imorgon blir det partaj här hemma i Lövgrens lilla boning. Jag är smått osäker på vilka/hur många/när folk dyker upp. Kan bli lite vad som helst - precis som det ska vara!
Vill du värma upp någonstans inför Basic är det bara att höra av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0