Blondinbella

Det var ett tag sedan jag höll på och tjattrade goja om Isabella Blondinbella Löwengrip.
Anledningen till detta är väl egentligen för att Bella själv hållt väldigt låg profil i media och inte gått ut med sina idiotiska utlägg om saker och ting.
Hade Tellus dragningskraft tagit ner henne till oss andra på moder jord? Såg onekligen ut så.

Men. Nej.

Nu står hon i Vakna med the Voice och är lika jävla självgod å hjärndöd som på den gamla goda tiden.
 - Jag var först med att blogga (yes).
- Jag är först med att göra web-TV (yes).
 - Jag tål inte människor som är taskiga mot varandra. Även om Kissie hatar mig så ger jag henne en kram när vi ses (jag kramar också folk som hatar mig)
- Men guuuuud, jag ser ut som Anna Bergendahl, hahahahahah (när en brutalt ovacker och manipulerad bild på Bella, 60år, visas)
- Det är bara 14-åriga fjortisar som bloggar idag (jojo).

Bella är back - dummare och mer överlägsen sina medmänniskor än någonsin. Dessutom har hon blivit fet (eller ligger det en mini-Nils innanför fläsket?).

Kan någon tjej som är insatt i Bellas värld förklara för mig: Vad gör denna apa till en bättre förebild än Anna Anka, Jackie Ferm och Kissie (som får klart mycket mer bajs på sig, (befogad skit)). Vad gör Blondinbella så beundransvärd? Vilken är hennes bästa egenskap?
Tack för svar 
/ WEBMASTER

s

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0