David...

Rekommenderar - Weeds, säsong fyra. David rekommenderar i och för sig samtliga säsonger av Weeds.
Avråder - Att köra rakapparaten på halsen. Åt helvete vad det svider...
Bakar - Ingenting. Tanken var att en kladdkaka skulle jäsa i ugnen vid denna tidpunkt, men som vanligt fanns ingen grädde hemma. De 800m till lilla Konsum är för långa idag.
Undrar - Vad farbror doktorn på Näl kommer att göra med mig imorgon. Strunta i mig som kollergorna i Karlstad, eller faktiskt försöka hitta en lösning på varför min tjocktarm är söndertrasad?
Avbokar - Möte med jobbcoachen imorgon. Känns inte som att jag missar något särskilt upphetsande.
Funderar - På att börja spela squash. Det var förjävla kul för såväl hjärta, hjärna som för psyket.
Tycker - Att Idol-Ola är Sveriges största tönt. Istället för att ta till vara på sitt förskräckliga utseende och göra sig själv till en profil som sticker ut - en stjärna - så försöker han profilera sig som en smeexy-boy. Han lyckas inte, i viket fall inte i mina ögon.
Varför? - Gick inte Neo vidare i melodifestivalen? Vad hände egentligen?
Drömmer - Om "Hej, jag heter Anna och jag kommer från Viasat" som plingade på vår dörr igår eftermiddag. Hon var riktigt het. Någon som sett till denna Anna?

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0