Homosexuell massförälskelse.

När jag ändå är inne på onani.
Gårdagens melodifestival hade en deltagare som lär fixat splatterfestival innanför många homosexuella mäns pantalonger. Jag snackar inte Peter Jöback (som säkerligen gick hem det också), och absolut inte pojkarna i Noll Diciplin. Nu snackar vi Neo.

1.
Neo, killen kallar sig Neo. Hur gayigt perfectamento klingar inte Neo?
2. Blicken, den där Sailor Moon-blicken som t o m hänförde mig till rysningar. Oh. my. God.
3. Killen står och sjunger i falsett, samtidgt som han står och drillar med en urporrig stav. Sexigt? Någon?
4. Neo ser ut som en blandning utav Tom Cruise och Mika och har en dräkt från Alice i underlandet eller Kalle och chokladfariken...
5. Låten är bland det bästa jag hört vid första lyssning i Melodifestivalsammanhang. Tror det kan finnas fler som håller med mig om det.

Alltså. Jag som inte är gay, får ändå rysningar och känner ett stort välbehag av att se och lyssna på Neo. Det bör vara massförälskelse där ute i alla homosexuella stugor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0