Kallestad, dag3

Sitter i bilen - igen.
Påväg till Karlstad - igen.
Tredje gången på lika många dagar, börjar bli småtrött på att sitta å åka fram och tillbaka måste jag medge. Och inte lär det bli bättre, har lite ärenden att uträtta i solstaden även i början av nästa vecka, bl a en ny arbetsintervju.
Ja, det börjar trilla in lite grejor nu. Har bestämt mig för att skippa säljjobbet, tror nämligen inte att jag har det som krävs för att fixa ett sånt jobb. Brukar ha svårt för att tacka nej till saker, men den här gången har jag faktiskt lyssnat på vad magkänslan säger, och den tycker alltså "nej, det här fixar inte david."

Men! Det ringde en annan uppdragsgivare denna morgon. Norstat heter företaget och dom sysslar med rena marknadsundersökningar hos både privatpersoner och företag. Handlar alltså inte om att sälja saker, utan att hålla intervjuer med folk. Mycket telefon där också såklart, men till skillnad från det andra jobbet så krävs det inga skills från min sida, utan bara att ge frågor och ta emot svar. Känns mindre kravlöst och mer stabilt i plånboken än vad Dialon har att erbjuda.
Så - arbetsintervju tisdag, 16:00. Gött.

s
Tänk dig att bli intervjuad av den här killen - wow!


Kommentarer
Postat av: elise

så manlig du ser ut :)

2010-03-28 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0