Ligger

Vet du vad jag gör nu? Nej, förstås inte. Hur skulle du kunna veta? Blixt brukar vara en jävel på att pricka in vad jag har för mig, tror t o m att han stalkar mig ibland. Hur kan han annars veta att jag precis stoppat in en kladdkaka i ugnen, liksom?

Just nu ligger jag i sängen. Yes, thats what i do. Har drömt omkring i ett par timmar tillsammans med Norah Jones och Doris i högtalarna. Slog nyss upp ögonen, men märkte det knappt eftersom det är kolsvart i mitt rum. La datorn på maggen and here i am, precis i den här meningen på dlovgren.blogg.se.

Vad gött å stilla allting kan vara ibland.

Har avverkat mitt första pass på Gullsjö tidigare under dagen. Är i pinsamt dåligt slag. De 179 riksdalerna jag nu lagt på ett månadskort ska förmodligen få bukt på det problemet.

Stötte på tre stycken damer från Kristineberg på hemvägen. Känner inte personerna i fråga speciellt väl, men förväntade mig ändock lite respons på mitt tjingeling. Dom stannade och bara glodde. "Hej, känner ni inte igen mig, Ellton?" "Jo, hihi". Sen gick dom. Har fått höra i efterhand att dom trodde jag var en gubbe. Blir nog att införskaffa en sån där populär Hitler Jugend-frisyr så man ser lite ungdomligt hipp ut igen.

g
Jakten på en respektabel muskelatur har inletts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0