Morgonstund med guld i mun, del2

Har precis lagt mig i sängen igen. Klockan är 09:33. Inte ligger jag på latsidan inte, nejdå, Davido har vart uppe med tuppen och simmat med sälarna i badhuset. Till sällskap hade han the Landshark, som idag trotsade sina principer och fick lite vatten på sig han också.

Bad + bastu + morgonpromenad i sol + allt för tidig morgonär en rebus som mynnar ut i ett stort sug efter kaffe och en rejäl frukost. Ställde mig därför vid spisen och kokade ihop lite äggröra, bacon och banan (vrålgott stekt!!) och avnjöt slutligen proteinerna med tre stora koppar kaffe.

Nu är jag minst sagt redo för ett avsnitt av Californication och en förmiddagslur, innan det bär av en vända till gymmet vid 1-snåret.

Charlestown 15:31.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0