Överväger

att ta på mig kostym idag. Ska nämligen på arbetsintervju hos ett telemarketingföreteg i Karlstad idag.
Att sitta som telefonförsäjare och irritera folk är ingenting jag drömt om precis. Men när det inte finns någonting annat å tillgå, så får jag helt enkelt svälja den minimala stolthet jag har och ta det som dyker upp.
Å andra sidan så gillar jag att busringa - djävlas med folk som inte kan kivas tillbaka ansikte mot ansikte. Tror jag kan ha ganska roligt med grinig gubbe, 77, i öronen och en kaffe i näven.

Skippar nog kostymen i alla fall, känns väl krystat. Tar på mig jeansdenim istället - ett härligt mode. Säg jeansjacka och jag tänker direkt: Born in the USA, Frida Svensson 2001 och raggare som pissar på elstängsel.
- Passar utmärkt på arbetsintervju.

s
Plockar fram den här killen idag.

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

HAHAHAHHAHAHAHHAHA

2010-03-25 @ 16:52:58
URL: http://fridacvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0