Plåga

Vaknade halv åtta imorse av att det knackade på dörren. Var rörmockarn som kom på besök. Tio minuter senare bankade det på dörren igen, fast denna gången var det någon snubbe från försäkringsbolaget. Eftersom jag är gästvänligheten han själv, så släppte jag in honom också. Två okända karlar befann sig nu i mitt lilla badrum. Ytterligare trettio minuter senare plingade dörrklockan.  -Hej, hej på dig farbror golvläggare, in med dig i badrummet du med vettja.
Så fortskred förmiddagen. Tre manliga karlakarlar som demolerade familjen Lövgrens badrum och en Davido som satt i soffan och käkade bacon framför Weeds. På något vis kändes det riktigt mysigt.

Nu är det inte lika mysigt längre. Eftersom badrummet har fått smaka på stora släggan, så har jag heller ingen toalett. Sitter för stunden och resonerar fram och tillbaka hur jag ska lösa detta framöver, kan bli svårt att hålla sig i över en vecka.
Det lutar för tillfället åt att biblioteket får smaka på vad Davido har att erbjuda den kommande veckan.


n

Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: haha njaa, han ser ut som en riktig liten pojke. Jag föredrar riktiga män! ;)

2010-03-01 @ 17:45:04
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Davido

som mig alltså.

2010-03-01 @ 17:45:53
URL: http://dlovgren.blogg.se/
Postat av: Frida Svensson

Bo och skit hos mig!

2010-03-01 @ 20:56:12
URL: http://fridacvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0