Produktivt

Känner mig produktiv, ligger på rulle, har tagit vara på suget, etc.

Kan medela att jag idag varit i Karlstad och speleta squash med Light & Thunder, Copenhagen, Kej-Kej och Svennis.
Kan också medela att jag höll på att dö av utmattning. Jag var en plågad man inne i buren av glas och gips. Försökte dra ner tempot i matcherna, men mina motståndare föredrog ett högt tempo, och därmed var jag chanslös. Fegt. Man måste respektera sin motståndare, det tycker jag inte dom gjorde, framförallt inte Coopa som servade innan jag hann få bort söket framför ögonen. Revenege....

Var också och fikade med Frida & Blixten, fast i Åmål då. Mycket trevligt. Två timmar försvann in i oändlighetens mysterier.

På tal om mysterier, Marcus Birro deltar i finalen av På Spåret ikväll, en final han till 100% kommer att vinna. Ni vet vart ni läste det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0