Råby boogie

En ganska märklig dag har det varit.
Var uppe med tuppen och satte mig i baksätet av den blå mazdan. Vaknade upp i Örebro, och en stund senare var man på andra sidan Sverige. Jahapp, så vare inte mer med den saken.
Käkade lite god mat (Davids masterkaka), tog en snabb sväng in till Nyköping och sedan var det dags att åka de 35milen hemåt igen.

Så blev det inte heller, utan morfar är dålig och jag valde därför att stanna medan mamma & syrran (som har jobb att tänka på) åkte hemåt.

Här sitter jag därför, i Råby, en måndagskväll. Så kan det också vara.
Har sett på Hockey och snackat Råby IF. Han är makalös, min morfar. Vilken legend.

Får hoppas natten går bra.

d
Just DÄR - vid panautomaten - såg jag Anna Bergendahl in real life.
OMG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0