Skrotnisse

Städar undan allt bös som samlats på mitt golv (as usual). Håkan Hellström - För en lång tid - dunkar på frisk.
Ska iväg och lyfta skrot på Gullsjö om sisådär fyrtiofem minuter. Musklerna, som lyckades spränga sig fram till små konturer på kroppen, har efter en osund helg förvandlats till lovehandles.
Hoppar in i morfars tyska - dvs dunderstabila - Audi och beger mig till Östby för att slänga en gammal TV och en trasig stol.
Knallar in på arbetsförmedlingen för att få en bekräftan på att ingen är ute efter mina tjänster. Skiter i det, jag har en intervju imorgon som jag ser fram emot med tillförsikt.
Sätter mig framför datorn och bevittnar vad som förhoppningsvis kommer att få mig och somna med ett fett leende inatt - forza leksand!

s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0