work?

Jobbstatus? Är det så att jag fixat ett kneg nu? Nja, njo, kanske. Den långa väntan på ett positivt samtal fortsätter, men förhoppningsvis inte länge till. Några bra samtal idag kan leda till good stuff.

Sommarjobb... Jag har egentligen bara Rhodos i skallen. Känner dock att Pacha är det ända ställe jag kan tänka mig att jobba på (bra uppstyrt, sköna personligheter och klart bästa club på barstreet), vilket gör att chanserna för att det blir Roddan iår är små. Intresset för att jobba där är enormt och jag får intrycket av att jag inte ingår i planerna för ännu en säsong. Trisst, eftersom jag känner att jag har mycket mer att ge iår med ytterligare säljerfarenheter och erfarenhet av livets goda.
En semester lär det bli i vilket fall, en sommar utan Ladies night är otänkbart.

h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0