YES!

Ingenting. Sen, sen kom det ingenting. Och, ja, efter ytterligare ett tag - lite mer ingenting!
Men NU, nu kommer allting!

 - ISS ringde under förmiddagen (precis efter det att jag ringt och tackat nej till tjänsten på DialOn) och undrade om jag kan börja jobba på Färjestadstravet imorn, 06:00. Öh - ja tack?
- Intervju för intervjutjänst hos Norstat imorn, 16:00. Får jag det jobbaet - ja tack?
- Expert söker folk i Åmål. Knallade in och snackade med bossen. "Mhm, David Lövgren säger du. Ja, gå hem och skicka in ansökan så hör jag av mig till dig om ett par dar", sa sjefen och log. Ibland känns det bara, ja, som om allt klaffar. Får se om den magkänslan är riktig. Heltidstjänst på Expert - ja tack?

Nu gasar vi med jobb tis-torsd - sen blire rajtantajtan för hela slanten under helgen!

z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0