Im back!

Ni trodde inte att det var över (av läsarantalet de senaste veckorna att döma), vilket jag trodde. Ni hade rätt, jag hade fel.  Vi har nämligen ännu en sak till att genomlida tillsammans innan helvetets avgrund väntar för dlovgren.blogg.se 
- India!

Luta er tillbaka, lägg till bloggen bland era favoriter (alt. tatuera in den i pannan) och följ med på vad som kommer bli bloggens bästa resa genom tiderna (på gott och ont).

Är det så att du är fattig på internet och därmed sitter på bibblan i detta nu (eller bara inte kan få nog av mig) - misströsta inte! Varje lördag i sju veckor framöver så kommer mitt medelfagra nylle även finnas i Provinstidningen Dalsland. Istället för smaskigheter, bilder på döda kossor liggandes i avföring (djurrättsaktivist någon?), samt allmänt trams, så kommer du i PD att få lite snällare krönikor av undertecknad.

Så. Nu har jag gjort reklam nog för mig själv och mitt enastående ego.

Välkommen ombord, may the force be with us.

Salut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0