King Kaay!

Idag var vi vid annu ett fort har i Jaipur. Borjar bli tjatigt med alla dessa borgar och tempel. Samma sak overallt. Fick dock chansen att spela flojt for en kungskobra, vilket gor att jag kan satta en liten kraka framfor den punkten pa min att-gora-innan-jag-dor-lista.

Annars ar JAipur inte en speciellt rolig stad. Stor, bullrig och en javla massa affarer overallt.

Om ni nu inte visste det, sa ar det idag start for Cricket-VM i Bangladesh. Bryan Adams inledde masterskapet genom att framfora... ja, ni vet nog vilket lat. Tontigt.

BAde jag och syrran e nu trotta pa alla saser och ris och brod. Det vill saga det man far att ata har. Ska darfor ata soppa pa hotellet ikvall.

Det har inlagget var inte positivt. Ar inte sa illa som det later.

Imorgon - tigersfari!

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0