Let me entertain you!

Känner mig som något av en rockstar när jag glider in på lunchen och ser att ni hittat tillbaka omgående. Muchas garcias, muy grande.
Tillbringar i detta nu min sista lunch tillsammans med en wienare som tysken på torget har knåpat ihop. Alla goda ting är tyska, har ni tänkt på det?  David Hasselhoff, Schwarzwald-tårta, Lena, Birgit Prinz, wienerkorv, Kim Forslund... Ja, jag kan rabbla upp fenomenala tyska(-ar) saker natten lång.
Bojkotta torgrillen - sponsra tyskan i vagnen!

I alla fall.

Satt natten lång och packade. Även om jag inte har speciellt många saker med mig, så tog det en evighet att få allt på plats.
Pass och försäkringspapper ska kopieras, medicin ska överföras från inplastade förpackningar till burkar, 511 laddare ska knytas ihop och tråcklas ner, klädeer ska strykas och elektroniken ska packas på ett sätt som inte bovar och banditer uppskattar.
Det handlar om smartness och fingertoppskänsla, något jag är världssämst på.

Är i alla fall ganska nöjd med resultatet.

För första gången kan jag också konstatera att jag faktiskt är nervös inför en resa, t o m nästan lite rädd.
Indien känns som något helt annat än Thailand, Grekland eller Norge.

Ikväll blir det the last supper med familjen & goodbye.

Salut

Kommentarer
Postat av: Ludvig

David, får jag ett vykort?

2011-02-02 @ 13:05:11
Postat av: mamma

lgcuiytcf

2011-02-02 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0