Polen

Polen eller polen. Ni far forsoka reda ut vilket pa egen hand. (men ratt svar ska vara polen som i regnpol, alt valdigt liten sjo).
Ja, det ar pa ett hotell bredvid en pol som jag sitter nu, narmare i den heliga staden Pushkar. Har ar all materia som kommer, eller har kommit, fran djurens rike forbjudet att ata. Dessutom far man inte dricka alkohol eller ta droger(och anda star det i Lonely planet att det ar special lassis och maja ar vad pushkar ar kant for.. ) Imorn tanke vi se naromradet, som har ar valdigt bergigt och frodigt, fran en cykelsadel. 7kr for att hyra en hoj for ett dygn ar inte sa farligt.

Inte fa farligt ar det heller med de 650ml Kingfisher-olen som saljes for 8kr i affarerna. (gor helt klart in pa topp tre tillsammans med Heineken och Singha.

Idag besokte vi ett fitt-trad. Ja, det ar faktiskt sant. Det stod en helig munk och forklarade att det var ett feminint trad, och mycket riktigt fanns det ett kvinnligt underliv invaxt i stammen. Fick ocksa veta av den heliga herr munken att jag var hela 800ar gammal.

Undra hur jag ska fira min 801 ars fordelsedag, 1april?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0